Namen projekta je izboljšati kompetence izobraževalcev za bolj sistematično in kvalitetno uvajanje uporabe digitalnih orodij oz. t. i. kombiniranega učenja.
Povzetek projekta
Projekt bo potekal od novembra 2017 do oktobra 2019 in smo nosilni partner. Izvajali ga bomo s partnerji iz Nemčije, Italije, Grčije, Irske in Španije. Uporaba digitalnih orodij v kombinaciji s klasičnim načinom poučevanja vse bolj prodira tudi v izobraževanje odraslih. Namen projekta je izboljšati kompetence izobraževalcev za bolj sistematično in kvalitetno uvajanje uporabe digitalnih orodij oz. t. i. kombiniranega učenja. V projektu bomo oblikovali praktični priročnik za zaposlene v izobraževanju odraslih za izvajanje kombiniranega učenja in razvili platformo, ki bo v pomoč učiteljem pri izvajanje le-tega.
Koordinatorica
projekta na UPI Žalec je Tina Baloh, sodeluje Biserka Neuholt Hlastec.
V ponedeljek, 21. 10., smo v Ekomuzeju v Žalcu izvedli zaključni dogodek, na katerem smo predstavili rezultate projekta, priročnik o kombiniranem učenju in platformo, ter izvedli izmenjevalnico mnenj in izkušenj o kombiniranem učenju z gosti okrogle mize.
Na izmenjevalnici mnenj in izkušenj so sodelovali predstavniki deležnikov v projektu. Izobraževalce odraslih so
zastopali Janez Lebič (CDI Univerzum),
Tina Ojsteršek in Aljoša Vodopivec (oba UPI Žalec),
organizatorje izobraževanja Mateja
Vurnik (CDI Univerzum), učeče se Irina
Babičeva in vodstvo Franja Centrih
(UPI Žalec). Okroglo mizo je moderirala Tina Baloh. Udeleženci okrogle mize
so se strinjali, da je največji izziv motivacija vseh, ki so vpleteni v proces
kombiniranega učenja, tako učiteljev kot tudi udeležencev, da naredijo prvi
korak. Naloga organizacije za izobraževanje odraslih pa je v tem, da ustvarja
primerne pogoje za uvajanje in izvajanje kombiniranega učenja.
V
zadnjem delu dogodka so obiskovalci priročnik in platformo preizkusili še v
praksi. Ob tem so soočali svoje argumenta za in proti kombiniranem učenju,
krepili računalniške veščine, izobraževalci odraslih pa so predvsem
aktivno razmišljali o tem, kako bi lahko
svoje učne ure z uporabo digitalnih orodij naredili bolj zanimive.
Priročnik o kombiniranem učenju in platforma sta namenjena vsem izobraževalcem odraslih, ki si želijo svoje izobraževalne programe ali učne ure popestriti z novimi učnimi metodami. Ali pa kombinirano učenje že izvajajo in so željni novih znanj s področja kombiniranja tradicionalnega načina poučevanja s spletnimi viri. Oba – tako priročnik kot tudi platforma – sta javno dostopna na spletni strani www.blenditwell.eu
Posnetek o zaključnem dogodku, objavljen na Savinjski televiziji, si lahko ogledate TUKAJ
Projektni partnerji smo se 23. in 24. maja srečali že na 4. sestanku, ki je potekal v Milanu (Italija) in ki ga je gostila partnerska organizacija DLearn. Na sestanku smo se seznanili z že izvedenimi aktivnostmi ter v delovno ustvarjalnem vzdušju načrtovali tiste, ki jih še moramo izpeljati do zaključka projekta. S projektom sedaj vstopamo v zaključno fazo, v kateri nas čakajo končno urejanje priročnika in prevodi le-tega v nemški, španski, grški in slovenski jezik, priprava in razvoj platforme ter izvedba nacionalnih multiplikativnih dogodkov.
29. in 30. 11. smo se partnerji srečali tretjič oz. po natanko 1 letu, od kar se je projekt začel. Ugotovili smo, da smo izpolnili vse ključne cilje in naredili delovni načrt za naslednjih 6 mesecev aktivnosti. Ponosni smo na vodič o kombiniranem učenju za izobraževalce odraslih, ki je nastal v letu 2018. Čaka ga sicer še ureditev grafične podobe, da bo privlačen tudi za oko. Priročnik zajema uvod v kombinirano učenje, navaja priložnosti in pasti, ki jih metoda prinaša, učiteljem ponudi praktične korake za uvajanje metode (tako za začetnike kot za bolj izkušene), navaja vire, ki jih organizacija potrebuje za njegovo izvajanje, vsebuje poglavje o evalvaciji. Vsaka enota je zaključene celota, zato lahko začnete branje pri katerem koli poglavju.
Priročnik o kombiniranem učenju je namenjen vsem, ki se podajate na pot kombiniranega učenja, in vsem tistim, ki že izvajate kombinirano učenje in bi radi svoje znanje osvežili in nadgradili. Ta praktični e-priročnik nudi uvod v tovrstno tehniko učenja, opiše koristi z vidika učečega se kot tudi učitelja, prikaže praktične načine za izboljšavo kombiniranega podajanja znanja, nudi koristne smernice in pomoč.
Priročnik je na voljo na tej povezavi.
Želimo vam veliko uspehov ob njegovi uporabi!