Šola prijaznih ljudi

Niste našli želenih informacij?

S pomočjo UPI svetovalke odgovore dobite hitro in brez dodatnega brskanja.
Ponujamo vam:
Poklepetajte z nami v živo.
03 713 35 76
Pišite nam preko e-pošte.
Pošljite nam e-obrazec.

Projekti - UPI ljudska univerza Žalec Namenjeni so vsem prebivalcem Spodnje Savinjske doline

BRAND4ALL

Glavni cilj projekta je opolnomočiti odrasle, ki iščejo zaposlitev, oziroma si želijo spremembo kariere z ustreznimi kompetencami, ki jim bodo omogočile gradnjo razvoja osebne blagovne znamke, s katero bodo bolj zaposljivi na trgu dela.

Projekt financira/sofinancira:
Evropska unija, Erasmus+
Obdobje trajanja projekta:
1. 12. 2020 – 30. 11. 2022
Vrednost projekta:
223,275.00 EUR
Ciljna skupina:
Brezposelni in vsi, ki si želijo spremembo kariere
Partnerji/sponzorji projekta:
CIVIC COMPUTING LIMITED (Združeno kraljevstvo), Konszenzus Alapítvány Budapesti Szervezete (Madžarska), ASSERTED KNOWLEDGE OMORRYTHMOS ETAIREIA (Grčija), E-business Academy (Bolgarija), UPI - ljudska univerza Žalec (Slovenija) POLITEKNIKA IKASTEGIA TXORIERRI S.COOP (Španija)

Po navedbah Cedefop-a ima evropski trg dela problem glede neusklajenosti znanj in spretnosti. Delodajalci se soočajo s težavami pri zaposlovanju ljudi z zahtevanimi veščinami, iskalci zaposlitve pa se trudijo najti službo glede na njihovo znanje in spretnosti. V eni izmed raziskav je bilo poudarjeno, da je to posledica slabe izbire poklicne poti iskalcev zaposlitve. Slabe poklicne odločitve so lahko rezultat težave posameznika z opredelitvijo trga dela, ki je zanje primeren, ali še bolj prepričanje, da nima pravih spretnosti za prijavo na drugo delovno mesto

Namen projekta je pomagati odraslim, ki iščejo službo ali jo želijo zamenjati, tako da jim zagotovi potrebna znanja za izgradnjo in vzdrževanje osebne znamke. Osebna znamka je kombinacija posameznikovega  znanja, spretnosti in izkušenj. Poleg tega lahko ta osebna blagovna znamka pomaga odraslim pri odkrivanju njihovih vrednot, opredelitvi njihove specializacije, krepitvi njihove samozavesti.

PBRAND4ALL predvideva oblikovanje spletnega interaktivnega orodja, ki bo odraslim ponudilo prilagojeno izobraževalno pot glede razvoja osebne blagovne znamke. Odrasli bodo sledili personalizirani učni vsebini, ki jim bo dala veščine, potrebne za uveljavitev njihove osebne blagovne znamke.

Končno sestanek tudi v živo

personalbrand2

Takole smo se partnerji projekta končno spoznali tudi v živo. Srečali smo se na zadnjem partnerskem sestanku v Španiji (Bilbao, junij - julij 2022).

Prvi partnerski sestanek na daljavo

Brand for all_1.mednarodni sestanek

V projektu sta predvidena 2 glavna rezultata:

1. Okvir kompetenc osebne znamke

Ta okvir vključuje vse spretnosti in strategije, ki so bistvene za razvoj osebne blagovne znamke. Partnerji projekta bodo izvedli raziskavo, da bi ugotovili najpomembnejše spretnosti in jih razvrstili glede na pomembnost na trgu dela. Prav tako bodo oblikovali orodja in metode za prepoznavanje ključnih lastnosti učencev (odprtost do izkušenj, vestnost, ekstravertiranost, strpnost, nevrotizem) in jih povezali z dejanji za usmerjanje na pravo pot. Ti dve dejavnosti bosta pomagali partnerjem pri razvoju gradiva za usposabljanje na podlagi potreb udeležencev.

2. Personal Branding Genie

»Personal Branding Genie« bo spletno učno orodje, ki bo nudilo prilagojene poti usposabljanja tistim, ki želijo razviti svojo osebno blagovno znamko. Udeležencem bo omogočilo, da na podlagi svojih osebnih značilnostih izberejo načrt usposabljanja, kateremu želijo slediti. Učno gradivo bo sestavljeno iz ukrepov in ciljev, ki jih morajo učenci doseči, da bodo lahko uspešno zaključili učni proces. »Genie« bo sestavljen iz treh glavnih spretnosti, ki jih je predhodno opredelila raziskava, izvedena pri partnerjih na začetku projekta. 

Poglejte si tudi spletno stran projekta in kaj smo počeli - v novičniku... ... 2 newsletter pbrand4all