V projektu Audid se zavedamo pomembnosti odgovornega upravljanja z osebnimi podatki na spletu, zato je naš cilj odraslim pomagati usvojiti znanje in spretnosti, zaradi katerih bodo na spletu varnejši.
Ste se kdaj vprašali, kje končajo vaši osebni podatki, ki jih vpišete v svetovni splet, ko se prijavite v različna socialna omrežja, si registrirate spletni naslov ali opravite spletni nakup? In ali ste kdaj pomislili, kakšne bi lahko bile posledice zlorabe vaših osebnih podatkov?
V projektu Audid se zavedamo pomembnosti odgovornega upravljanja z osebnimi podatki na spletu, zato je naš cilj odraslim pomagati usvojiti znanje in spretnosti, zaradi katerih bodo na spletu varnejši.
V okviru projekta bomo zato pripravili različna učna gradivo in orodja (učne načrte, simulacije resničnih situacij v okviru Dinamičnega demonstratorja), s pomočjo katerih bodo odrasli lažje razumeli tveganja, ki so povezana s spletnimi identitetami. Zasnovali smo tudi Audid Akademijo, ki bo preko spleta omogočila pridobivanje znanja s področja spletne varnosti in varnosti identitete na spletu. Svoje znanje bodo lahko odrasli ovrednotili tudi z digitalnimi značkami.
Več o projektu na Audid spletni strani
Koordinatorica projekta na UPI Žalec je Biserka Neuholt Hlastec, sodeluje Tina Baloh.
Pripravili smo promocijski filmček o projektu Audid. Vabimo vas k ogledu.
V sredo, 4. decembra 2019, smo v prostorih Medobčinske splošne knjižnice Žalec izvedli pilotno delavnico v okviru projekta Audid.
Delavnica je bila namenjena predstavitvi in pregledu dosedaj pripravljenih učnih materialov. Udeleženci delavnice so se seznanili z
UČNIM NAČRTOM usposabljanja, ogledali so si PREDSTAVITEV in FILM o učnih tehnologijah ter preizkusili INTERAKTIVNO OKOLJE
Dynamic Demonstrator, s pomočjo katerega se o varnosti osebnih podatkov učimo iz življenjskih situacij.
Delavnico smo zaključili z mislijo, da je varnost osebnih podatkov na spletu pomembna in da je znanje s tega področja dobrodošlo
tako za odrasle kot tudi za izobraževalce odraslih.
24. septembra 2019 smo na UPI - ljudski univerzi Žalec gostili partnerje iz 5 evropskih držav - Cipra, Italije, Velike Britanije, Hrvaške in
Portugalske - saj je pri nas potekal 3. partnerski sestanek v okviru projekta Erasmus+ Audid.
Milano je bilo prizorišče drugega partnerskega sestanka v okviru projekta, ki je potekal 24. maja 2019. Udeleženki iz Slovenije sva bili
Franja Centrih in Biserka Neuholt Hlastec. Delo v projektu poteka po planu. Pripravljamo digitalna učna gradiva za starejše odrasle in
izobraževalce odraslih, ki bodo kmalu prosto dostopna na spletu.
Danes 9. novembra smo sodelovali na prvem mednarodnem sestanku projekta Erasmus+ Audid, katerega namen je ozaveščanje in
krepitev kompetenc za odgovorno rabo identitet na spletu med starejšimi odraslimi. V projektu so poleg UPI Žalec še partnerji iz Grčije,
Portugalske, Italije in Hrvaške.
V letih 2018 in 2019 smo dosegli naslednje rezultate:
- pripravili smo vprašalnik ter med odraslimi (35 oseb) in izobraževalci odraslih (15 oseb) izvedli raziskavo na temo varnosti na internetu;
- na podlagi raziskave smo pripravili poročilo;
- razvili smo učna gradiva za 5 modulov, od katerih so trije (Varnost na internetu in preventiva, Spletna identiteta in teorije, Spletne identitete in profiliranje) namenjeni odraslim, dva (Izobraževalne tehnologije in primeri dobrih praks, Interaktivna didaktika in primeri dobrih praks) pa izobraževalcem odraslih;
- razvili smo spletno platformo, na kateri bodo kmalu na voljo spletni tečaji, s katerimi boste lahko pridobili digitalne značke;
- izvedli smo praktične delavnice (v Žalcu je le-ta potekala 5.12.2019);
- organizirali smo 3 mednarodne partnerske sestanke - Rijeka, Milano, Žalec.
V okviru mednarodnega projektnega partnerstva smo pripravili učna gradiva za odrasle na temo varnosti na spletu in preventive, spletnih identitet in profiliranja.
Vabimo vas, da jih prelistate.
Vse izobraževalce odraslih pa vabimo k prebiranju učnih gradiv na temo izobraževalnih tehnolologij in interaktivne didaktike.
Izobraževalna tehnologija in primeri dobrih praks
Primeri dobrih praks o interaktivni didaktiki